گاه نوشته های یک نقطه

من یه نقطم بین کرور کرور نقطه.

گاه نوشته های یک نقطه

من یه نقطم بین کرور کرور نقطه.

0.شروع

عقل حکم میکنه یه روز بد،روز خوبی واسه شروع نیست.

یک روز تلخ باید بگذره،باید بگذاریم که بگذره نه اینکه بیفتیم به جونش و وصله بزنیمش به یک چیز که خاطره بشه.

اما عقل این را حکم میکنه.

روح درب و داغون آدم دنبال یه چیزی میگرده که آرومش کنه که بش بگه یه در جدید باز کن،از پشت این در موندن هیچی نصیبت نمیشه.

این روح درب و داغون نقطه درگیر یه بازی مسخره بود به اسم کنکور ارشد...تمام شد...قبل از اعلام نتایج به مرحمت رتبه تمام شد و دیگه خبری از آزمون عملی به اسم اسکیس هم نیست...

بهترین روش برای خلاصی اینه که از بین اون همه بنا و سازه و.... یکی را با دقت انتخاب کنم،بشینم تا شب فکر کنم گوتیک با سازه معلق بهتره یا مدرن با خلوصش....سازه چادری بهتر جواب میده واسه خلاصی یا فضاکار وبعد سعی کنم یه سازه دم دست مناسب گیر بیارم که باسر برم داخلش و خلاااااااص

اما راه دیگه ای هم وجود داره،زدن یک وبلاگ که سعی کنی خودتا پیدا کنی و باز بلند شی....

به همین راحتی

این همه قصه یک نقطه بود.


نظرات 1 + ارسال نظر
اردی بهشتی شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ http://tanhaeeeii.blogfa.com

مبارکه

شروعتو میگم

ایشالا خودتو پیدا کنی و پیش بری و موفففففففففق باشی !

مرسی.شما هم که در حال شروعی ولی 1 درجه بالاتر ایشالا موفق باشی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد